15 Ocak 2014 Çarşamba

16 OCAK YENGEÇ BURCUNDA DOLUNAY

Evet geldik Dolunay'a.. Bu zamanlar ne kadar da önemli..Dolunaylar, ay tutulmaları, Güneş tutulmaları hepsi de değişim ve dönüşüm için bizi hazırlıyorlar. Enerjiler kolay değil. Bunlara uyumlanmak çok kolay sadece kabul edin değişimi o kadar. 


Bugün Sevgili Dinçer Güner'in bir yazısını okudum Çok hoşuma gitti. Diyor ki; şimdi benden ritiüel isteyeceksiniz, Olumlama isteyeceksiniz. ben kazanın etrafında dönen büyücü değilim. yeter ki iyi düşünün.. evet çok haklı. Beni tanıyan bilir. Ben öyle meditasyonlara, ritüellere inanan biri değilim. En fazla doğru nefesle, 3-5 dakika zihnimi dinlendiririm o kadar, nefesime odaklanarak. Nefes konusunda çok güvendiğim biri vardır Atike tekel.çok sevdiğim dostum ve yol arkadaşım benim.

Bugün ne yapacağım biliyor musunuz. öncelikle her zaman iyi düşüneceğim. öyle bir yandan olumlama yaparak, diğer taraftan tayyip erdoğan'a beddualar etmek, onu kötülemek, öyle şey olmaz. O da rehberimiz. hem de en büyük değişim ve dönüşüm rehberimiz. hepimiz tanrı katında değişik görevlerle görevliyiz. Eğer iyi düşünürseniz, karşınıza rehberinizi hemen çıkacaktır ve onunla bugünü beraberce güzel enerjilerle geçirirsiniz. ya da doğaya çıkın, size enerjisi iyi gelen bir yer bulun, bir ağaç bulun, o ağaca sarılın, o ağaçla konuşun dileklerinizi ona iletin. Yok kağıda yazın, olmadı onu denize atın, yakın, neden insanları bu kadar uğraştırırız hiç anlamam..

KISACA BU DOLUNAYDA NE YAPALIM BİLİYOR MUSUNUZ? İÇİMİZDEN GELDİĞİ GİBİ, TÜM BU ÖĞRETİLERİN DIŞINDA, İÇİMİZ BİZE NEYİ SÖYLÜYORSA ONU. ÖNCELİĞİMİZ İNSAN OLMAK. İNSAN İYİ DÜŞÜNÜR. NASIL KÜÇÜKKEN YÜREĞİMİZ BOYUMUZ KADARMIŞ, SONRA KÜÇÜLMÜŞ DEĞİL Mİ NEDEN? ÇÜNKÜ İNSANLIKTAN ÇIKTIK. ŞİMDİ O YÜREĞİMİZLE KENDİMİZİ VE DÜNYAMIZI KAPLAYALIM. SONRADA İÇİNİZDEN NE GELDİYSE O..BEN DOĞA'YA ÇIKACAĞIM. AĞAÇLARA SARILACAĞIM. ONLARLA KONUŞACAĞIM. SONRADA DOSTLARIMLA, REHBERLERİMLE BULUŞARAK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRECEĞİM. HAYIRLI DOLUNAYLAR, DEĞİŞİMLER DÖNÜŞÜMLER DİLİYORUM..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikirlerinizi yazarsanız memnun olurum.
Teşekkürler...

back to top